Wall-E

Igår hade Pixars nya film Wall-E premiär. Och jag har inte sett den än! Oerhört förvånande, men jag hoppas få tillfälle att se den väldigt snart. Hittills har jag bara hört goda saker sägas om den. Alla verkar hylla filmen och ge den högsta betyg. Den sägs ju till och med vara Pixars bästa hittills. Inte konstigt att mina förväntningar är skyhöga. Jag vågar knappast tro på att Pixar ska ha åstadkommit något som är bättre än Hitta Nemo.

Hur är det möjligt?

Dessutom vill jag se den obligatoriska kortfilmen som alltid visas innan själva långfilmen. Presto heter den tydligen och handlar om en trollkarl. Fast jag tror inte att den slår Fåglarna.

Det vore helt enkelt för bra för att vara sant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback