Dr. Jones

Att inte människor är mer exalterade? Idag har ju Indy IV premiär!  Jag vågar knappt tänka på hur länge jag har väntat på denna  dag.

Jag är stolt över hur spoilerfri jag har lyckats hålla mig. Å andra sidan kanske det inte är  en särskild stor bedrift med tanke på hur hemlighetsfullt allt har varit kring filmen. Knappt några bilder eller klipp, bara en trailer. Inte ens handlingen har jag fått klart för mig, eller om Shia LaBeouf ska vara Indys son (min teori är dock att han är det. varför skulle han annars heta Mutt, byracka på engelska. Indy själv har ju tagit sitt namn från en hund).

Lite har jag ändå ansträngt mig för att inte ta reda på för mycket. Jag har inte läst några recensioner och undvikit att dissekera trailern genom att se den ruta för ruta. Det misstaget gjorde jag med alla klipp från Star Wars och på det viset fick jag reda på en hel del jag egentligen inte ville veta innan premiären.

Efter 19 år är det alltså dags för Dr. Jones att greppa fedorahatten och piskan igen.

Jag kan knappt vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback