Första grillningen

Igår grillade vi för första gången i år. Lite tidigt kan tyckas, men å andra sidan är våren också tidigt. Den första tussilagon hittades igår av min lillebrors flickvän, så då tyckte vi att det var på tiden att dra fram engångsgrillen. Fast vi åt såklart inomhus. Det skulle blivit lite kallt annars.

Det blev nån schnitzel tillsammans med köpt (!) potatisgratäng. Vanligtvis är jag strängt emot färdiglagade saker, för man vet aldrig vad det är man egentligen äter. Jag anser dessutom att det bara är ren lathet att köpa färdiglagat, då det oftast är billigare och mycket godare att  laga själv.  Därför är jag själv väldigt förvånad över att det var den godaste potatisgratängen jag ätit.

Men säg inget till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback