Sju sanningar

Jag har visst blivit utmanad att berätta sju sanningar om mig själv av Glänne.

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar


1. Jag lider av resfeber och får lätt hemlängtan.

2. Under en dag fick jag för mig att jag tyckte att Matthew Broderick var snygg.

3. Enda gången jag fått underkänt var på sista delkursen i Digital mediedesign B.

4. När jag gick andra ring på gymnasiet fick jag en chokladkaka på avslutningen för att jag var den i klassen som hade haft minst frånvaro under året.

5. Jag har spelat teater i 5 ½ år (men inte nu längre).

6. Jag har sett alla avsnitt av Vänner och Seinfeld minst tre gånger.

7. När jag var liten ville jag ha en iller som husdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback