Let it rain

Nu har jag garderat mig mot regn. En stor investering har lagts på nya regnkläder och nya skor av gore-tex. Det var nog på tiden för hittills har jag "lånat" min lillebrors regnställ som mest liknat ett tält på mig.

Och mina skor... Nerslitna sulor och hål. Märks det att jag aldrig köper skor?

Jag vill vara en sån som älskar skor och tro mig, jag har verkligen försökt. Jag har gått in i många skoaffärer i tron att jag ska hitta ett par Sex and the City-skor som jag sedan kan gå omkring i helt obesvärat. Verkligheten ser sällan ut så. Jag har skämt bort mina fötter med gymnastikskor med dämpning och allt vad det nu är, så de vägrar gå i nånting annat. Jag har nog dömt mig själv till att för alltid gå i gåriktiga skor. Visst är dem sköna, men mina fötter lär nog aldrig bli moderiktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback