Mystiska paketet

Stackars kvinnan på Ica måste vara trött på mig nu.

Det visade sig att jag visst var tvungen att ha med ett kollinummer för att kunna hämta ut ett paket. De har så många paket att det skulle ta för lång tid för henne att leta igenom alla efter just mitt. Trots att jag förklarade hur gärna jag ville ha det. Hon rådde mig att ringa killen som skickat paketet och fråga efter numret.

Sagt och gjort.

Jag gick tillbaka idag och visade triumferande upp lappen med numret. Tyvärr fanns det inte registrerat och paketet hade således inte kommit in än.

Typiskt.

Nu kan jag ju inte hämta ut det förrän på söndag, eftersom jag ska hem till föräldrarna. Jag får jobba på mitt tålamod.

Dagens cliffhanger: Vad innehåller egentligen paketet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback