Dagen som försvann

7.00: Morgonpigg som vanligt. Lika bra att gå upp. Det är mycket som ska göras idag.

8.00:
Frukostdags och lite slötittande på TV. Det är skönt att ta det lugnt innan jag måste iväg till skolan. Jag slår på the Voice och Carolina Gynning visar sig vara morgonens gäst. Jag byter över till MTV där Jessica Simpson ska göra en rotfyllning. Det får bli nyheterna istället.

9.15:
  Jag bestämmer mig för att strunta i skolan idag. Det är ändå ingen viktig föreläsning och jag kan spendera den tiden bättre genom att försöka läsa ifatt.

11.00:
Yes! jag har läst 20 sidor. Jag förtjänar lite TV-spelande. Sen ska jag plugga lite mer och gå till affären och handla lite mat. Jag borde även förbereda mig inför arbetsintervjun på torsdag.

16:00:
Hm, oops. Tiden går fort när man spelar TV-spel och nu är det snart dags att gå och träna. Jag får plugga efteråt istället.

16.05:
Det är säkert bra att vila från träningen en dag. Jag struntar i den idag och pluggar istället. Och så kan jag passa på och gå Ica också.

20.00:
Jäkla TV-spel som gör att jag glömmer bort allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback