Nollningen är över

Jag är verkligen dålig på det här med bloggande. Men men, nu gör jag ett nytt försök.

Nollningen tog slut i onsdags och tur var nog det. Jag har inte riktigt hunnit med något annat under dessa veckor. Studierna har blivit lidande och min stackars jourhemskatt Venus har inte fått den uppmärksamhet hon har förtjänat.

(Just det, jag har gått och blivit fostermatte åt en liten katt. Hon är världens sötaste när hon inte håller oss vakna om nätterna och extremt kelig. En katt helt i min smak!)

Förutom studierna och katten känns det som om jag även är på väg att börja försumma mina kompisar, även fast jag försöker göra så gott jag kan att undvika det. Men det går inte att befinna sig på alla platser samtidigt och ibland måste jag helt enkelt prioritera. Jaja, nu när livet återgår till det normala måste jag ta tag i saker och ting igen. 

Eller kanske komma på någon uppfinning som förlänger dygnet.

Eller göra som Einstein och bara sova en halvtimme åt gången.

Då får jag ju en massa tid över, men det blir kanske lite knepigt att försöka passa in det med skolan och så.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. Det där med att prioritera ska jag komma ihåg.. :P

2007-02-02 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback