Att skriva eller inte skriva

Vanligtvis trivs jag jättebra med mitt program, Digital Mediedesign. Mestadels av den här delkursen är faktiskt också rolig, när vi får komma på egna kampanjer och layouta affischer. Men föreläsningarna som handlar om att skriva är helt värdelösa. Vi får lära oss att skriva på lärarens villkor. Vad lär vi oss på det?

Dessutom måste han ha dåligt självförtroende, för han kräver hela tiden att vi ska kommentera hans egna texter. Allra helst skulle jag vilja kritisera dem, men av rädsla för att inte bli godkänd är det nog bäst att smöra för honom. Jag håller mig till att baktala honom här istället.

Kommentarer
Postat av: iRiC

hej jennie! jag funderar på att gå DMD i höst, och jag skulle vilja veta vad du tycker om utbildningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback