Otur med brev

Fan.

Bara för att jag plötsligt fick lust att åka hem till mina föräldrar så kan jag inte göra det. Jävla posten. Eller Adlibris. Jag struntar i vilket, bara jag får skylla på nån.

Det måste vara ödets ironi. Det är inte så ofta jag känner för att åka hem, men just nu finns det inte så mycket att göra här och då spenderar jag hellre tiden på landet. Men då kommer posten och sparkar mig på smalbenet.

Eller Adlibris.

Vilket som.

Jag väntar en bok som borde ha kommit i måndags, men nån har klantat sig och leveransen har inte kommit än. Och fakturan ligger tillsammans med boken. Jag kan alltså inte åka hem förrän jag har fått boken och kan betala den.

Fan.

Jag vet inte ens om jag vill ha boken längre.

Jävla posten. Eller Adlibris. Spela roll.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va du svär. Me tycka om Adlibris :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback