Inte nu igen...

Jaha, så hade jag rätt då. Jag räknade ut att jag tydligen blir sjuk var tredje vecka och vad händer? Jodå, jag åkte på förkylningen. Hur är det tänkt att jag nånsin ska förbättra min kondition ifall jag går och blir sjuk hela tiden? Och, ja, jag är medveten om att alkoholkonsumtionen försämrar konditionen rejält, men det känns bättre att kunna skylla det på sjukdom...

Nåväl, dags att försöka sova. Det har varit en dålig kväll och jag vill helst att det ska bli imorgon snart. Jag har saker planerade i stort sett hela morgondagen, så då ska jag väl inte hinna ställa till med något som rör till mitt liv ännu mer. Jag funderar allvarligt på att bli en flitig student som spenderar tiden med att plugga. Om jag nu bara hade tålamod till att sitta still och läsa i litteraturen, utan att hitta på en massa andra saker.

Kommentarer
Postat av: Nenne

å så dra du med mig i eländet oxå... Nä, jag ska skylla på pappa istället. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback